Post by flinevolothol on Feb 4, 2022 3:01:07 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dino Tamers - Jurassic Riding MMO ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dino Tamers - Jurassic Riding MMO IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar fler mynt ▞▞▞
▞▞▞ Dino Tamers - Jurassic Riding MMO 2022 version ▞▞▞
Fantastiskt spel om de FIXAR ALLA GRAFISKA BLIR.. Det är så roligt att se en död Dino som fortfarande lever men släpar på marken..
Laddar för långsamt
Jag kan inte ens spela det här spelet för direkt när det är klart med den första laddningen går det till den andra laddningen och när det är klart kastar det ut mig men det kanske fungerar om jag spelade på en telefon men jag kan inte gwt en tills jag är 16 VILKEN RILLY SUX!! Ok tillbaka till spelet jag älskar vad videon visar men jag vill se om videon är ling kommer aldrig att installera det här spelet förrän du folk fixar det annars kommer jag att ge ditt företag 1 stjärna och så av dina spel jag gillar och några Jag HATAR sådan här!!!!!!
Dino Tamers Jurassic Riding MMO 1.17 MOD (Unlimited resources ...
Det är ganska coolt men jag hatar att jag får små mängder kuber även efter 10 timmar och lägg gärna till några fler dinosaurier
Det här spelet slutade tillåta mig att gå in i det efter att ha haft det i en dag. Den laddas men när den är klar blir skärmen bara svart och skickar mig sedan till min enhets startskärm, fixa det här.
Fantastisk grafik men du behöver ett annat sätt att få kött. $$$$$$$
Dino TRex från inget wifi-spel i webbläsaren, ett söt påskägg. Mycket enkelt, rent kul. Bara njuta av Chromeasaurus rex ;-)
Jag är väldigt nöjd med det här spelet och har njutit väldigt mycket av det. Det finns lite utrymme för förbättringar, mest med hur kameran fungerar, men förutom det är den extremt underhållande!
Det är ett bra spel men det slår ut mig när jag kör storyläget🥀🥀
Det finns en hel del eftersläpning och fel i det här spelet men överlag är det ett riktigt bra spel tills mitt spel bara fryser och låser upp efter att jag tagit cirka 4 träffar med min dino nästan döende och fiendens hälsa är full
stats_en.txt - Index of
Kan du lägga till parasaourlophus och en vattenmao för misasauorus tack
Nåväl, ett annat fantastiskt spel förstört av en uppdatering. Mycket besviken eftersom det här spelet var väldigt roligt. Svårare att samla mat och ta ner även lågnivådinosaurier. Skulle inte ge några stjärnor om det var ett alternativ. Tack för att du förstörde det här spelet för mig
Så jag spelade det för en dag när jag kom till det andra uppdraget, jag kunde inte göra sadeln och jag kunde inte komma åt dinosaurierna men kontrollerna är bra
Mycket häftigt spel har hållit mig underhållen medan jag stannade någonstans under en tid. Det enda jag vill fråga är att jag nyligen tämjde en brontosaurus och av någon anledning visar namnet den som en stegosaurus, vet du varför detta händer?
Jag älskade det här spelet så mycket eftersom jag älskar dinosaurier. Men det finns en bugg där du måste skapa tämjningsföremålen med kuber. Cuz när jag undersökte ett hälso-kit använde kuber bara när jag undersöker det, men i de tämjande föremålen måste de tillverkas med kuber. Det är så dyrt för mig eftersom jag knappt får kuber från mina dinosaurier. Jag önskar att det här kommer att fixas snart eftersom det gjorde det svårare att tämja nya dinosaurier.
Det här spelet behöver mer arbete Det är inte perfekt ännu När du smyger runt och de fångar dig upprepar det sig själv om och om igen Och för att komma ur det måste du stänga av spelet. Och jag tror att den samlande sidan av saker och ting måste uppgraderas För mycket mycket mer Från början borde det vara 1000 på örterna Och när du uppgraderar på din teknik hoppar det upp till 3000 Och exakt samma sak med svampar och all metallsamling Snabbar upp tiden vid insamling Mer effektivt
Det här är ett väldigt bra spel och ett av de spel jag gillade mest men det enda problemet är att det är ett onlinespel när det ändrades till offline, det är det bästa spelet i världen.. tack
Bra spel men när jag började spela tämjde jag en evo 2 bronto och den återgick till en an evo 1. Spelet kraschar hela tiden så jag byggde upp en livsmiljö för köttätare och växtätare som tog mina resurser men ingen livsmiljö byggd och jag har redan gjort forskningen . Den främsta anledningen till att jag skriver är för att jag försökte tämja en ankylosaur på nivå ett och den skulle bara tämjas med 10 procent. Jag älskar det här spelet och jag vill spendera 25$ och mer för att hjälpa utvecklingen, men jag kommer inte att göra det om det fortsätter att få mig att slösa med resurser.
Det är ambitiöst. Kontrollerna är fantastiska. Skulle kunna förbättras mer men just nu helt rätt. Miljön är fantastisk. Hoppas att få se mer bra innehåll och utveckling i framtiden, du vet eftersom spelet verkligen har mycket potential.
Dino tamers är ett riktigt bra dino-äventyr, pvp-spel och om du får kläm på det kan du lyckas. Jag fick trex och dominous Rex för riktigt trevligt spel, den enda nackdelen är maten. Men jag gillar verkligen det här spelet. Bra historia också. Ladda ner den nu.
Okej blev ganska förvånad när jag började spela det här spelet... Faktiskt kul, något kunde göras åt körkontrollerna... Jag vill inte styra med samma finger som jag springer med ge mig flygkontroller. I övrigt är det riktigt bra hittills
Herregud, mitt spel fryser alltid vid 84.345 laddning som om det har gått en timme eller två jag väntar på att det ska laddas
Spelet och konceptet är unikt och roligt, men det kommer med många problem. Kollision är det första som kommer att tänka på. Att sedan glömma själva aspekten betala för att vinna och den griniga aspekten är pvp. Dess obalanserade plus att du inte gillar ditt lag eller förlorar pff, bara sluta och gå med direkt tillbaka så byter du till det andra laget. Det måste finnas ett enda mål-pvp-system. 6v6 är bara ett blodbad av p2w vs fritt spel. Vänligen adressera och fixa detta eftersom jag gillar att spela spelet.
Bug, min dino som har fastnat kan inte slåss, kontrollen inte smidig, gör det bättre
Den första delen av spelet är fantastisk. Du får några dinos och lär dig hur du gör de flesta grundläggande sakerna. Efter det blockeras du omedelbart från progression av "kub"-valutan. Handledningen lär dig inte hur du får detta, eller silver, båda är avgörande valutor. Det slutade med att jag googlade hur efter en timme. När jag väl kom på hur man skaffar dem blev det också klart att man i stort sett måste spendera pengar eller vänta en vecka innan man går vidare. TL;DR du kommer att bli blockerad om du inte har pengar
An Online Multiplayer Dino Sanctuary There's no better way to make friends with other online players than to ride prehistoric Jurassic beasts together!
Så jag gillar det här spelet men det finns många buggar och jag tror att du bara lämnar det så, men om du vill att folk ska ladda ner det här mer och gilla det här mer måste du fixa buggarna
monteringssystemet är bra. men fan bara dinosaurierna kan botas och inte karaktären
Det är alldeles för laggy, jag kan inte ens stanna kvar på det en sekund, det är ett bra spel, det behöver bara förbättringar
Jag måste erkänna att det här verkar vara ett väldigt grinande spel, jag kanske spelar det fel men det verkar vara ett väldigt grinande spel
När såg det här spelet är det ganska coolt men när laddningen är klar, spel kraschar bara jag tror att problemet är min telefon bc jag använder 4.4.2 android version f.Kr. min mobil suger dåligt skaffa en ny telefon snart och dowoad detta spel förlåt för betyg 1 stjärna
Foxie det här är min 2 och recension för jag kan inte hitta min första. Jag spelar det här spelet väldigt mycket och jag fick en spinosaurus från pvp chest fantastiskt spel och när dino escape var igång visste jag inte det och första gången jag tämjde en petradon kunde jag flyga och jag hade vingarna från dom rex händelse! Men tyvärr sprang petradonen iväg !-_- Det gillade jag inte och det tog mig alla mina avancerade tämjare ;-; så jag tog bort spelet... men jag installerade det igen och BOOM jag fick en spino som jag inte förväntade mig att jag hade sån tur! TACK
bästa dinospelet i öppen värld jag någonsin sett, men startdinon är vegetarian, du kan lägga till fler nybörjardinosaurier som majungasaurier,...etc,,det skulle vara bra...😀
Min dinosaurie dog och jag kunde inte återuppliva den. Jag hade inga ädelstenar eller medicinsatser så jag raderade den. Inget jag kunde göra.
Spelet loggar dig omedelbart till den här skärmen när du försöker gå in i första lvl ... fixa denna bugg och du fick ett 5-stjärnigt spel.
DNA:s vinst är väldigt långsam, det är mitt enda klagomål och du behöver dem göra vad som helst när du väl startar reparationstornet. Det och att utveckla dinosaurier. Vänligen lägg till ett sätt att få det att säga från att besegra npc-fiendens ridande dinosaurier, låt dem släppa det istället för mat. Kommer att öka spelarbasen. Om det lades till i ska jag betygsätta detta en 5-stjärnig. Om det finns ett sätt att mala DNA som kött bara en tanke till utvecklarna
Bra spel. Bara svårt att få pengar när du inte får rätt belopp. Det står att jag har 2k men toppen säger att jag har 1500. Varför är det så.
Det är ett bra spel. Det finns dock några som måste fixas. Först, felet. Ibland när jag längtar efter min dino, hamnar det någonstans utanför gränsen som jag inte kan nå eller gå. För att utveckla en dino måste man spendera mycket av den där blå kuben, i så fall var det inte lätt att få tag på. Så jag fastnade för att fånga samma dino om och om igen. Om jag inte betalar för att spela. Nej kommer hända.
lägg till fler coola saker och gör det inte så svårt så miljarder människor kommer att gilla det och spela det och betygsätta 5 stjärnor
Det här spelet är lön för att vinna, när jag hade ett uppdrag att få 1 apatosaurus hade jag 200 mynt kvar, och även om jag sålde alla mina 2 dinos skulle jag inte ha tillräckligt med pengar
Dino Tamers: Online Riding MMO 9+ - App Store
det finns ingen allians eller krigsstrid (alltid en spelare) men det här spelet har ett problem med kontroll första gången jag kan spela det är enkelt och roligt men jag förlorar min dejt och jag spelar andra gången jag kunde inte kontrollera det mycket svåra att spela, speciellt jag smyger lägret och djungeln och jag förlorar min data i nivå 6 till 7
Det är ett fantastiskt spel som du får på dina egna dinosaurier och du kan slåss mot andra dinosaurier och en till kan du få din dinosaurie att gå till hela vägen till nivå tre. Är dinosaurier är riktigt bra djur jag älskar allt hjärta och kyssar. Till. Tre